Na kus řeči s: Sebou

 23. 04. 2020  Gastro Zlin

Nacházíme se v situaci, kdy se každá pomoc počítá. Toho jsou si vědomi i tvůrci bezplatné aplikace Sebou, která má pomoci překonat toto nelehké období gastronomickým podnikům. Informace o tom, jak funguje, co všechno umí i to, jak můžete pomoci podnikům i tvůrcům aplikace, se dozvíte v dnešním rozhovoru :) 


 
  1. Jak vznikl nápad na vytvoření aplikace Sebou?

Přišlo to ve chvíli, kdy jsme přibližně po týdnu karantény viděli, že chce zlínské KAFÖ otevřít výdejní okýnko a začít rozvážet. Objednávky chtěli původně řešit přes zprávy na Instagramu. V minulosti jsme už pro KAFÖ udělali aplikaci Cvakačku na digitalizaci věrnostních kartiček. Věděli jsme, že to jde prostě udělat líp.

První verze vznikla za víkend. Cílem aplikace bylo především zjednodušení organizace rozvozů a provoz okýnka. Nápad se líbil dalším podnikům, a tak jsme ji v průběhu dalšího týdne nasadili pro Jedním Tahem, krátce na to do Večerky v Brně a do Pikoly v Šumperku.

V tu chvíli nám bylo jasné, že to musíme zjednodušit a udělat dostupnější pro všechny, a tak se zrodilo Sebou.

  1. Co všechno vaše aplikace umí?

V současné chvíli Vám umožní si bezplatně vytvořit stránku pro svou kavárnu, kde si přidáte svou nabídku, nově i s fotkami a popiskem. Nastavíte si i pravidla pro rozvozy a výdejní okýnko. Můžete si také personalizovat texty v aplikaci a e-maily, které chodí zákazníkům.

Pro celou aplikaci pak můžete vybrat vzhled, který se hodí k vašem podniku nejvíce. Na prvním místě je tedy Váš podnik, ne cizí služba.

Zákazníci si potom můžou vybrat z celé Vaší nabídky a jednoduše objednat.

 

  1. Jaký je největší rozdíl mezi vaší aplikací a těmi konkurenčními?

Je úplně zdarma a má za cíl pomoct podnikům v těchto těžkých časech. Podniky nám psali, že si jiné služby berou šílené poplatky a to až 30 % z objednávky. Do toho jim ještě zákazník zaplatí za rozvoz navíc. Je to prostě naše forma pomoci v době koronaviru, jelikož neumíme šít roušky a chceme, aby to všem opravdu pomohlo a mohli jsme je navštěvovat dál, až tohle všechno skončí.

Sebou vytváří prostor, kde podnik může nabízet své produkty. Záleží jen na něm samotném, jak o svých dobrotách dá vědět zákazníkům. My se jim snažíme co nejvíce pomoct a je vidět, že podniky s aktivním Instagramem a Facebookem mají více objednávek.

  1. Aplikace funguje v rámci nouzového stavu zcela zdarma, bude to tak i po jeho skončení?

Co jsme slíbili to dodržíme, chceme udržet Sebou zdarma. Zatím uvidíme kam nás to zavede a možná přidáme volitelný prémiový balíček s pokročilejšími funkcemi, ale to se uvidí postupem času. Momentálně cítíme potřebu pomoct našim kamarádům a všem podnikům v gastronomii, jak jen to jde.

  1. Máte v plánu ji v budoucnu ještě vylepšit, případně představit jiný podobný projekt?

Před karanténou jsme pracovali na naší aplikaci Cvakačka, která, jak jsme zmínili, digitalizovala věrnostní kartičky. Tu chceme určitě spustit a budeme hledat cesty, jak aplikace propojit.

Je nám jasné, že koronavirová krize nadobro změnila gastronomii. Digitalizace získala mnohem větší důležitost a my chceme podnikům našimi aplikacemi pomáhat.

  1. Vy jste se rozhodli pomoci, existuje možnost, jak by mohli lidé pomoci vám?

Našim cílem je pomoci co nejvíce podnikům, proto každého prosíme o dvě věci. Sdílejte Sebou a podpořte Vaše oblíbené podniky. Potřebují to víc než kdy předtím a to, jestli krizi přečkají, závisí jen na nás všech.

 


Sdílejte tento článek:

Tento článek napsal:
Denisa - redakce Gastro Zlín

Miluju dobré jídlo, pití. Jsem ze Zlína. A proto jsem ráda, že tohle všechno můžu spojit, psát o tom a informovat ty z vás, kteří se se mnou shodují minimálně ve dvou ze třech výše zmíněných faktech. :)